Re: ostatni fake z MS07-017

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 20:08:43 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <ahpuch@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f056ie$ld5$1@news.onet.pl...

> Wysyla. Prenumeruje sie na stronach z pornolami i "warezem" ;)

To się samo prenumeruje :)
Dlatego też nie używam MSIE, jeśli nie muszę, dodatkowo Avast zabezpiecza
transmisję i pyszczy gdyby co. Ale nawet mimo Avasta nie tracę ostrożności.
Jak raz straciłem, to potem straciłem trochę czasu na sprzątanie w systemie.
Nie koniecznie na gołych dupach i krakach... :) Dlatego też w OE wyłączyłem
wykonywanie HTMLa... Można chyba powiedzieć, że choć trochę przyłożyłem sie
do zabezpieczeń? (oczywiście, AV, FW, full aktualizacji) :)
Robiłem niedawno kompa osóbce, co jak zobaczy w mailu "Love letter 4u", to
natychmiast musi otworzyć i zobaczyć, kto ją tak "kocha", cóż to za
nieznajomy, tajemniczy wielbiciel.
Jej komputer okazał się być Bardzo Aktywnym Serwerem Poczty, W Pełni
Zautomatyzowanym... aż padł :) (Klez-H)...

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje