Re: Niepełnosprawny DVD-RW, nie nagrywa... pomocy..

Autor: 666 <j666_at_wp.eu>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 20:41:35 MET DST

Miałem jakieś dziwne problemy z nagrywaniem, notebook niby nagrywał, ale nic nie było widać ;-)
Winiłem i płyty Sony (bo akurat takie miałem, podobne z nimi problemy na innym kompie, jesli to nie autosugestia), i
ewentualny brud optyki.
Po czyszczeniu, reinstalacji systemu (z innych powodów) i powrotu do domyślnych ustawień nero nagrywa jak burza, płyty
BenQ jeśli to ma jakieś znaczenie - a może.
Spróbuj może na początek wrócić do defaultowych ustawień.
JaC