Re: Serwer FTP

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 20:37:41 MET DST

Tego oto dnia 2007-04-15 10:01, Niejaki/a Duke Piotr bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Mam pytanie czy dopasujecie mi tak jak w erze :D Szukam serwera FTP (
> obecnie posiadam TYPSoft FTP ale ma troche zbyt malo ustawien) zeby byl
> maly, dzialal w trayu, mial logi na biezaco w okienku, sporo ustawien
> (np ograniczanie lacza) i zeby byl bezpieczny.

Ja jak potrzebuje na szybko uzyc serwera ftp to korzystam z
3COM-owskiego (dodatkowo ma tftp, co tez mi sie czesto przydaje).
http://support.3com.com/software/utilities_for_windows_32_bit.htm

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --