Niepełnosprawny DVD-RW, nie nagrywa... pomocy..

Autor: eRKa <remekATasterDOTpl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 22:27:10 MET DST

Hej,

Jest notebook HP-Compaq nc6120, a nawet dwie sztuki. W nich napędy DVD-RW -
szczerze - nie wiem jakie, nie sprawdzałem "sprzętowo".
Napęd w jednym z nich nagrywa płytki DVD-R/RW, a nie chce CD-R/RW; a w
drugim - na odwrót ;) - nagrywa CD-R/RW, a nie chce DVD-R/RW. Płytki CD jak
i DVD są czytane OK. System WinXP Prof.
Domyślnie zainstalowany jest driver ze strony HP opisany oznaczeniem
HL-DT-ST RW/DVD GCC-4243N - wygląda tak, jakby był dla combo CD-RW/DVD-ROM.
Odinstalować i zainstalować na nowo, jakieś inne drivery wgrać, może jakieś
inne pomysły?
Może ktoś ma taki sprzęt, ale pełnosprawny i może pomóc? Będę wdzięczny...

Pozdrawiam,
eRKa