Re: Długie logowanie do Win XP

Autor: Duke Piotr <pstarzyn_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 17:21:45 MET DST

Czytales posta do ktorego odpowiadasz? Wyraznie w drugim zdaniu napisal iz
uzywa BootVise. Nie chce zebys pomyslal ze sie czepaiam ale te rady
wygladaja jak zywcem z chia albo PC Komputer skopiowane bo nie za wiele
niektore daja a na pewno nie skroca z 3 min do 40 sek.

ja poczekam z odpowiedzia co do tej karty sieciowej (chociaz nie tylko -
postaraj sie powylaczac wszystkie urzadzenia pokolei i zobaczyc czy przy
ktoryms nie nastapil skok) albo w moim przypadku podpialem stary dysk na
ATA 66 razem z DVD na tasmie i odpalala sie niebotycznie dlugo. Po daniu
go na druga tasme odpalil sie w 30 sek.