Re: Bios wykrywa, windows nie wykrywa.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 22:29:24 MET DST

<kubaraWYTNIJTO@autograf.pl> wrote in message
news:3808.0000013b.461e929e@newsgate.onet.pl...
> zainstalowałam te sterowniki- znalazłam ze odpowiednie to Via
> Hyperion i teraz
> VIA Bus Master IDE Controller jest ok w manadzerze urzadzeń ale nadal
> jest
> wykrywane nieznane urzadzenie w kontrolerach i cały czas ten komunikat
> ze
> urzadzenie jest zle zainstalowane.Za to driveragent.com pokazuje ze
> nadal mam
> problem z VIA Bus Master Ide

To może odinstaluj teraz ten VIA Hyperion, zrestartuj, powinny się
automatycznie zainstalować standardowe sterowniki podpisane przez
Microsoft. Trzeba tak zrobić, bo ewidentnie masz jakiś galimatias w
sterownikach. Być może to pozostałość po poprzedniej płycie.

BTW ja jestem zwolennikiem instalowania takich sterowników, jakie
producent umieszcza na swojej witrynie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/