Re: Can't read file header - po kopiowaniu plików

Autor: <ucho_at_life.pl>
Data: Mon 02 Apr 2007 - 23:54:36 MET DST

On 2 Kwi, 11:03, "Michal Kawecki" <kkwi...@o2.px> wrote:

> A czy masz w dalszym ciągu problemy z zawieszaniem się systemu? Bo to o
> czym piszesz - łącząc logicznie jedno z drugim - wskazywałoby na jakieś
> uszkodzenie sprzętu, które powoduje przekłamywanie danych. Moim zdaniem
> powinieneś wykonać szczegółowe testy pamięci, dysku, procesora, no i
> przyjrzeć się zasilaczowi - może jest już zbyt słaby, żeby znieść wzrost
> obciążenia spowodowany dołożeniem kolejnego napędu.

A mogę się dowiedzieć za pomocą jakiego oprogramowania mogę dokonać
takich testów? Dobrze żeby było darmowe. Faktycznie ostatnio
zauważyłem jakieś stukanie w dysku twardym i aż mnie ciarki przechodzą
na myśl o starcie danych i jego wymianie. Kupiłem go niedawno z powodu
awarii starego dysku wywołanej - stukami i klekotami i poźniejszym
padem na całego. Faktycznie system zaczyna zwalniać znacznie z powodu
tych stuków - czym to zdiagnozować?