Re: Can't read file header - po kopiowaniu plików

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 02 Apr 2007 - 11:03:42 MET DST

> <ucho@life.pl> wrote in message
> news:1175462219.741210.318120@p15g2000hsd.googlegroups.com... Miałem
> problemy z Windowsami XP, w pewnym momencie podczas ładowania
> systemu pokazywał się ekran ze zrzutem RAMu na dysk i system nie
> uruchamiał się. Jako, że miałem ważne dane na tym dysku, uruchomiłem
> WIN z innego dysku, żeby uzyskać dostęp do tych plików i móc je
> skopiować w bezpieczne miejsce. Uczyniłem to, zainstalowałem nowe
> okna lecz niestety podczas otwierania skopiowanych plików pojawiają
> się komunikaty typu" Can't read file header" w Irfanie jeśli chodzi
> [...]

A czy masz w dalszym ciągu problemy z zawieszaniem się systemu? Bo to o
czym piszesz - łącząc logicznie jedno z drugim - wskazywałoby na jakieś
uszkodzenie sprzętu, które powoduje przekłamywanie danych. Moim zdaniem
powinieneś wykonać szczegółowe testy pamięci, dysku, procesora, no i
przyjrzeć się zasilaczowi - może jest już zbyt słaby, żeby znieść wzrost
obciążenia spowodowany dołożeniem kolejnego napędu.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/