Re: iPlus pod XP

Autor: Moon <moonraker_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 23:47:00 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Oj tak to nie sądzę aby sie dało. Konto w sensie aplikacje uruchomione
> jako dany użytkownik? Czy konto w sensie czas zalogowania danego
> użytkownika (a w tle mogą chodzić usługi dotyczące wszystkich
> użytkowników - np. aktualizacje, antywirus itp.) - no właśnie? Nie wiem
> czy jest cokolwiek gotoweg co by logowało ilość wysyłanych danych per
> program +systemowe konto na prawach którego działa.

To jest tak: windows XP moze tworzyc konta. Ja mam kontwo admina, i jest
jeszcze 2 inne konta (z ograniczeniami) z ktorych korzytaja inne osoby.
Teraz kazda odpala sobie iPlusa i jedzie. Ostatnio na 15 dni przed
koncem dostalem SMSa ze transfer mi obnizyli bo transfer przekroczony.
Ja nie przekroczylem, wiec chcialem wiedziec ktore to przegina. Niestety
proby szukania tego w rejestrze/na dysku spelzly na niczym. Nigdzie nie
znalazlem w prostej formie liczby ktora opisywala by licznik lacznie dla
danego konta.

> Nie sprawdzałem, ale spróbuj, może płatna wersja to ma (loguje co się
> da, jak tego nie loguje, to przypuszczam, że się nie da tego
> logować). :)

OK. Tnx.

> Hmm ja miałem problem z EDGE. W sumie nadal mam ale jest prowizorycznie
> rozwiązany. ;)

Ja mam teraz modem 3G. Pracuje calkiem calkiem i linux nie ma problemu
pomimo iz fachowcy plusa twierdzili ze nie uda mi sie pod linuxem
uzyskac polaczenia z ich siecia :)

M.