Re: iPlus pod XP

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 28 Mar 2007 - 00:36:16 MET DST

** Moon wrote:

> To jest tak: windows XP moze tworzyc konta. Ja mam kontwo admina, i
> jest jeszcze 2 inne konta (z ograniczeniami) z ktorych korzytaja inne
> osoby. Teraz kazda odpala sobie iPlusa i jedzie. Ostatnio na 15 dni
> przed koncem dostalem SMSa ze transfer mi obnizyli bo transfer
> przekroczony. Ja nie przekroczylem, wiec chcialem wiedziec ktore to
> przegina. Niestety proby szukania tego w rejestrze/na dysku spelzly
> na niczym. Nigdzie nie znalazlem w prostej formie liczby ktora
> opisywala by licznik lacznie dla danego konta.

Hmm raczej na pewno NL takich statystyk (program/user/transfer) nie
prowadzi. Ale za to można za pomocą NL zablokować wszelkie połączenia
wychodzące no i całą resztę puścić przez lokalne proxy, do którego
trzeba się uwierzytelnić (np. automagicznie przez NTLM czy jak to się
nazywa) proxy. Ale to jest raczej zastosowanie serwerowe - pomogłoby Ci
to rozwiązać ten problem z tym, że to jest armata na wróbelka.