Re: iPlus pod XP

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 23:31:41 MET DST

** Moon wrote:

> Sprobuje to zainstalowac. Mnie zalezy /per konto w XP.

Oj tak to nie sądzę aby sie dało. Konto w sensie aplikacje uruchomione
jako dany użytkownik? Czy konto w sensie czas zalogowania danego
użytkownika (a w tle mogą chodzić usługi dotyczące wszystkich
użytkowników - np. aktualizacje, antywirus itp.) - no właśnie? Nie wiem
czy jest cokolwiek gotoweg co by logowało ilość wysyłanych danych per
program +systemowe konto na prawach którego działa.

Nie sprawdzałem, ale spróbuj, może płatna wersja to ma (loguje co się
da, jak tego nie loguje, to przypuszczam, że się nie da tego
logować). :)

(...)

> Z orange to juz kompletna porazka. Tam trzeba uwazac na co sei
> dzwoni. Uzywalem GPRSa z orange,

Hmm ja miałem problem z EDGE. W sumie nadal mam ale jest prowizorycznie
rozwiązany. ;)