Re: iPlus pod XP

Autor: Moon <moonraker_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 23:16:00 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Być może NetLimiter Montor (freeware) - generalnie jest to chyba
> najlepsze narzędzie ogarniające statystyki związane z użyciem sieci w
> Windows. Da się z tego wyciągnąć praktycznie dowolne statystyki - per
> interfejs sieciowy, per podsieć, per aplikacja itp. Powinno rozwiązać
Sprobuje to zainstalowac. Mnie zalezy /per konto w XP. zobaczymy co to
da. Zastanawiam sie nad rezygnacja z tej aplikacji. kod pin sam sobie
umiem wprowadzic kodem sterujacycm, tyle ze nie widzial bym zasiegu.
Moim zdaniem zrobienie aplikacji we flashu to poroniony pomysl. duze to
i spowalnia nieco kompa. Dobrze ze usluga dziala sensownie.

> problem, bo na to, że od małp w Plusie się dowiesz czegoś sensownego to
> nie licz.

No jasne. Najpierw wyslalem @ na iplus@iplus.pl, ale chyba poszlo w
kosmos, bo do dzis nie dostalem odpowiedzi...
Na BOK baba odpisala tak jakbym sie nie znal wcale ;p

> Ta, ja jak dzwoniłem do Oragne w sprawie opisywanej kilka dni temu na
> grupie to mi poradzili, żebym się skontaktował z moim informatykiem. ;)

Z orange to juz kompletna porazka. Tam trzeba uwazac na co sei dzwoni.
Uzywalem GPRSa z orange, ale umowe mialem jeszce z IDEA. Firmowo = bez
limitow jak na tamten czas. Na 6 miesiecy przed koncem zaczeli mnie
przycinac na APN. Telefon do BOK i co? nie odebralismy od nikogo
problemow w przekaznikiem w panskim rejonie. Dodatkowo baba sprawdzila
i... zalozyla mi limit 0.5GB. Usluga prawie nie dzialala. Kolejny
telefon i baba laskawie zdjela limit. Oczywiscie inna, ale po 2
tygodniach znow byly problemy z siecia.
Musze dodac ze operator spamowal mi karte sim SMSami o tym by podac swoj
telefon bo chca zadzwonic i zaproponowac przejscie na EDGE ;) Telefon
byl podany na umowie, ale coz...
Generalnie odradzam wszystkim internet z orange.
A poniewaz france telekom nosi sie ze zniszczeniem marki TP i TPSA jako
w sobie nie bedzie swiadczyla uslug, wiec BOK orange bedzie BOKiem do
neo/telefoni stacjonarnej/telefoni komorkowej/voip

Aha. pewnego dnia pani w BOK orange kazala mi zadzwonic pod jakis
4-cyfrowy numer dot poczty mbox bo mialem z nia problemy. Na rachunku
potem dosolili mi za ten numer z opisem "dostep do internetu". Ze niby
dzwonielm na internet :))) masakra po prostu.

M.