Re: naprawa XP - brak opcji

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 10:10:46 MET DST

Saiko Kila napisał(a):
> Proces Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com> zwrócił
> błąd:

> Instalka XP też ma SP2?
tak, oczywiscie

> A da się przy instalacji wybrać partycję, czy są jakieś problemy?
nie ma zadnych problemow - widzi wszystkie partycje, nie widzi tylko ze
jest na nich zainstalowany XP

> twardego. Z Twojego postu rozumiem że jej nie ma. Jeśli dobrze rozumiem
> to masz zły dysk CD.
tego wlasnie nie wiem - czy winny jest dysk, czy winna jest instalacja

> tej struktury. Oczywiście, można używać opcji Upgrade z poziomu windows,
> odpalając przez ikonę, ale chyba nie o to chodzi.
no to mi nie pomoze, jesli po podmianie plyty system sie nie podniesie

Myslalem aby wspomagajaco zainstalowac drivery do nowej plyty majac
podlaczona ta stara, moze to wystarczy?

Marx