Re: naprawa XP - brak opcji

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 13:54:14 MET DST

Proces Marx <marx@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com> zwrócił
błąd:

>Mam SP2

Instalka XP też ma SP2?

> Jedyne "odstepstwa" to zainstalowany boot manager BootIt (ale bez
> zadnych zaawansowanych opcji). Plytka startowa byla robiona nLite -
> dodalem sterowniki do nForce3 - moze to ma jakies znaczenie? Aha
> instalowalem tez Viste na innej partycji - moze ona cos namieszala?
> Opcje naprawy nie sa widoczne na zadnym etapie - zarowno na pierwszym
> ekranie, jak i na tym po wyborze instalacji.

A da się przy instalacji wybrać partycję, czy są jakieś problemy? Może
po prostu nie ma sterownika który umożliwiłby zobaczenie dysku. Wtedy
trzeba go załadować wcześniej przez F6, ale... Konsola Odzyskiwania
powinna być zawsze, nawet jeśli instalka nie może znaleźć dysku
twardego. Z Twojego postu rozumiem że jej nie ma. Jeśli dobrze rozumiem
to masz zły dysk CD.

> Konsole odzyskiwania to sobie nawet zainstalowalem na dysku i mam do
> wyboru z boot menu, poproboje tego scan'a ale w sumie nawet jak znajdzie
> to co dalej?

Te scan to chwila, chodzi tylko o sprawdzenie czy instalator widzi
strukturę partycji. Jeśli nie, to instalką nic nie zrobisz bez zmiany
tej struktury. Oczywiście, można używać opcji Upgrade z poziomu windows,
odpalając przez ikonę, ale chyba nie o to chodzi.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8