Re: Kerio nie wstaje

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 12:59:27 MET DST

*Wojciech "Spook" Sura* napisał(a):

> Tydzień temu reinstalowałem (właściwie: instalowałem, bo to nowy komp)
> system, a od tego czasu sprzęt był podłączony do internetu ze dwa razy -
> głównie po to, by zaktualizować system. Sam oceń :)

Hmm... w takim razie, jeżeli to nie jest kwestia zarobaczenia systemu,
może Kerio "gryzie się" z jakimś innym softem na tym nowym komputerze?
Wspominam o tym, bo jakiś czas temu sam doświadczyłem podobnej sytuacji.
Co prawda z Kerio 2.1.5 i w drugą stronę (nie mogłem uruchomić Roxio
PerfectDisc 8 z powodu BSODa w keriowym fwdrv.sys). Może tu jest podobnie?
Masz na tym nowym komputerze jakiś program, którego nie było na starym
albo był w innej wersji?

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]