Re: Kerio nie wstaje

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 14:18:26 MET DST

Proces goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> zwrócił błąd:

> Hmm... w takim razie, jeżeli to nie jest kwestia zarobaczenia systemu,
> może Kerio "gryzie się" z jakimś innym softem na tym nowym komputerze?
> Wspominam o tym, bo jakiś czas temu sam doświadczyłem podobnej sytuacji.
> Co prawda z Kerio 2.1.5 i w drugą stronę (nie mogłem uruchomić Roxio
> PerfectDisc 8 z powodu BSODa w keriowym fwdrv.sys). Może tu jest podobnie?
> Masz na tym nowym komputerze jakiś program, którego nie było na starym
> albo był w innej wersji?

IMHO to jest bardzo prawdopodobne, bo kerio to jest staroć i gryzie się
z wieloma nowymi rzeczami. Sam nie wiem ile razy tego doświadczałem
(zawsze powodem był uczciwy program, a nie trojan), zwykle się dało to
coś wyeliminować, ale zostawała pamiątka, np. zawieszał się przy
zamykaniu systemu i musiał byś skillowany, w tym wypadku akurat
automatycznie. Na nowym systemie jest o tyle dobrze, że można wyczaić
łatwo co się gryzie bo zwykle jest mało programów.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8