Re: Kerio nie wstaje

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 13:09:55 MET DST

goomish wrote:
> Jesteś pewien, że nic eee... "temu Keriu" :) nie zrobiło kuku? W
> końcu to dość popularny program a przypadki neutralizowania co
> bardziej znanych programów zabezpieczających nie są pojedyncze.

Tydzień temu reinstalowałem (właściwie: instalowałem, bo to nowy komp)
system, a od tego czasu sprzęt był podłączony do internetu ze dwa razy -
głównie po to, by zaktualizować system. Sam oceń :)

> I z drugiej strony... Wyeksportuj sobie regułki (żeby nie musieć ich
> potem mozolnie wklepywać od nowa) i przeinstaluj program. Oczywiście
> upewniając się przedtem, że system jest czysty i że tylko Ty go
> kontrolujesz :).

Hmm, na razie, po ustawieniu, że w przypadku błędów system ma stawiać usługę
ponownie, Kerio wstaje. Obejrzę sobie logi, gdy nie wstanie - może będzie
tam coś ciekawego?

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !