Re: Kerio nie wstaje

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Sun 25 Mar 2007 - 00:03:55 MET

Gargamel wrote:

> Co o tym mówi "Podgląd zdarzeń"???

Dobre pytanie, nie wpadłem na to, by tam zajrzeć. Niemniej nie osiągnąłem
wiele; postaram się sprawdzić zaraz po tym jak Kerio nie wstanie. Póki co
nie znalazłem anomalii:

Usługa Sunbelt Kerio Personal Firewall 4 weszła w stan zatrzymania.

Chwilę potem:

Usługa Sunbelt Kerio Personal Firewall 4 weszła w stan uruchomienia.

I:

Do usługi Sunbelt Kerio Personal Firewall 4 został pomyślnie wysłany kod
sterowania uruchom.

I to by było na tyle - wygląda jakby działał, a nie działa.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!