Re: Jaki bezpłatny OpenOffice?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 22:31:53 MET

Andrea napisał(a):

> A ile z tych brakujących funkcji zdarzyło ci się wykorzystać?

Zwłaszcza, że dobre programy raczej utrudniają popełnianie błędów. A to co
produkują domorośli użytkownicy Office graniczy z cudem.

Reszta w domyśle, (za dużo by wymieniać).
Moje zdanie, wybór czcionek, kolorów i styli (italic...) powinien zostać
ograniczony do minimum. Nie napiszę, że w formach górują kobiety, a teści
faceci - to prawda (choć napisałem). Daj małpce zabawkę, a znajdzie dla niej
zastosowanie (no comments).

--
Artur