Błąd 0xC000021A

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat 24 Mar 2007 - 21:12:04 MET

System XP SP1.

To nie blog, będzie pytanie :)

Przyszedł do mnie gość mówiąc, ze system mu wywala BSOD'a "Coś z dyskiem D".
Po pytaniu co wypisał za jakiś czas przyniósł opis (brakło polskich liter w
opisie, połamał na polskich znakach linię) i w nowej linii zostało "d
krytyczny systemu' :)

Kto by pamiętał wszystko, po sprawdzeniu w opisach:

Stop 0xC000021A lub STATUS_SYSTEM_PROCESS_TERMINATED
Problem zabezpieczeń w systemie. Najczęściej odpowiedzialny za błąd jest
program innego producenta, a rozwiązaniem jest usunięcie go. Błąd występuje
również, gdy wystąpiło częściowe przywrócenie z kopii zapasowej, powodujące
niezgodności w plikach systemowych. Możliwy jest jeszcze przypadek, w którym
uprawnienia systemowe zostały nieprawidłowo zmodyfikowane, w wyniku czego
konto systemowe nie ma dostępu do plików systemowych i folderów.

Myślę, ok powinno zejdzie z godzinę (zapomniałem, że słaby sprzęt).

Start - błąd.
Awaryjny - chodzi.
Zostawiłem minimum serwisów z automatu, reszta wyłączona.
Wszystko z run/run once (maszyna/user) wyłączone (sprawdzone zarówno w
rejestrze jak i msconfig).
Ponowny start - błąd ten sam.
Hmm, nie ma przywracania systemu, partycja systemowa dodatkowo spakowana :)
Start z live cd, kopia ..\config\... na bok,
zgranie ..\repair w to miejsce (nie ma za dużo na kompie Office i
sterowniki), przy okazji zerowanie na nowo zgranych plikach hasła admina
(nie raczył zapisać/zapamiętać).
Po paru restartach, jego konto jest na swoim miejscu.

Teraz pytanie, co (myślę o czymś związanym w rejestrze) mogło byc przyczyną
takiego błędu?

--
Artur