Re: Wirtualny interfejs wifi?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 16:18:05 MET

Konrad Kosmowski napisał(a):
> Witam, czy jest możliwość dodania w Windows wirtualnego (w sensie nie
> istniejącego jako sprzęt) interfejsu sieci bezprzewodowej? Chociaż nie
> wiem czy byłoby to rozwiązaniem
>
> Problem polega na tym, że jest sobie laptop z kartą GlobeTrotter 3G+
> (wersja EDGE). Karta ta obsługuje *jedynie* połączenia via GSM, nie
> obsługuje wifi. Laptop ma wbudowane wifi i *nie* korzystam z hotspotów
> Orange. Niestety tępy program dostarczony z modemem "Orange Business
> Everywhere" w momencie uruchomienia (a uruchamia się na starcie)
> [...]
1. A co sie stanie jesli wyłaczysz wifi i zrestartujesz system. Powinna
pozostać wyłączona. Po restarcie i uruchomieniu tego programu włacz
ponownie kartę wifi. Czy wtedy także przejmie?

2. A nie da się tego programu uruchamiać i zamykać ręcznie zamiast
startu automatycznego?

PS. Chyba, ze czegoś nie rozumiem :)

--
Artur