Re: FOUND.000 (XP)

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Thu 22 Mar 2007 - 23:46:54 MET

> Miałem pewnego razu dziwną zwiechę systemu,
> nawet myszka zdechła,
> po restarcie skanowanie hdd a tam komunikaty w rodzaju
> "wpis zostanie obcięty"

Jaki wpis? trzeba było spisać które pliki.

> na dysku pojawił się folder FOUND.000 w nim
> ok 200MB jakiś pików FILExxxx.CHK
>
> czy to są jakieś odzyskane dane?

Mniej więcej. Ale równie dobrze mogą to być śmieci.

> coś da się z tym zrobić?

Sprawdź co straciłeś przy okazji tamtej zwiechy. Jest szansa, że jakiś
stracony plik (albo jego fragment) znajduje się w tym found.000 - ale ze
zmienioną nazwą.

Większe szanse są, że możesz spokojnie to skasować.

--
Azarien