Re: FOUND.000 (XP)

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Fri 23 Mar 2007 - 00:34:45 MET

Zobaczcie, co znalazło się w poście news:etv107$se5$1@news.onet.pl
sygnowanym przez Wiktor S., bo ja tu uderzę w politykę... w polifonię... aaa
polemikę!!
[ciach]
> Mniej więcej. Ale równie dobrze mogą to być śmieci.
[ciach]
> Większe szanse są, że możesz spokojnie to skasować.

Domyślam się, że są to jakieś pliki backupowe scandiska (czy tam chkdsk),
czy można wyłączyć zaisywanie tych danych?
Po twardym resecie za każdym razem się pojawiają u mnie na partycji
systemowej. Chodzi mi o wyłączenie tworzenia tego backupa, a nie skanowania
dysków.

--
pozdr, Filip Drunkenstein
Prokurator Sądu Ostatecznego