Xp media center i udostepnianie

Autor: Rafał <rafal.kulczynski_at_wiwat.com.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 23:54:14 MET

Witam

Mam sieć 2 kompy podłączone do rutera Pentagram ADSL2 WiFi

jeden komp Media Center przez kabel, drugi radiówke, kompy sie pingują ale
nie widzą zasobów udostępnionych nawzajeem
obydwa kompy maja dzialajacy net z routera
ten z wiFi podłączyłem przez kabel to samo pinguje ale nie widzi pod
systemem

sprawdzałem wszystko , zapore, czy nie ma firewalli etc i nic, ten z Media
center ma 2 karty sieciowe na obydwu to samo

Pomocy

Rafał Kulczyński

Rafał Kulczyński