Integracja Internet Explorer 6.0 SP1 z płytą instalacyjną Windows 2000

Autor: maniek <odspamiacz_at_pl.pl>
Data: Tue 20 Mar 2007 - 23:36:48 MET

Kilka lat wstecz mądrzy ludzie sporządzili piękny opis integracji service
pack 4 z instalką win2k.
Opis był bardzo łopatologiczny i na jego podstawie bez problemu udało mi się
zintegrować SP4 z płytą instalacyjną.

Obecnie jestem na etapie pytania jak połączyć nowszą wersję IE czyli IE 6.0
SP1 z płytą instalacyjną win2k, zastępując na niej tym samy starą,
macierzystą wersję IE5.5
Przeszukałem archiwum i niestety znalazłem tylko ten wątek:

http://tinyurl.com/2uoe7n
W sumie niewiele z niego jak dla mnie wynika.
wskazany tam adres: http://www.it-faq.pl/TopFaq.asp?id=671
dziś już jest nieistniejący.
W ogóle nie wiem co się stało z tym serwisem it-faq. Dobre tam porady
dawniej się pojawiały. Jest to dziś gdzieś może pod innym adresem?

Czy sam nlite umożliwia podmiankę w płytce instalacyjnej win2k na IE6.0?
Ktoś próbował?
Pomijam w rozważaniach narzędzie $OEM$
A może jakaś linia komend, która scali (podmieni) mi 5.5 na 6.0?
Analogia do linii komend, którą rozpakowywało się instalkę SP4 do katalogu
I386
Czy istnieje gdzieś w sieci łopatologiczny opis takiej modernizacji?
Wkurza mnie jak przy naprawie systemu płytką instalacyjną win2k wraca mi
system do IE5.5 i potem od nowa trzeba ściągać i wgrywać nowszy IE6.0SP1 i
grubo ponad 60 łat jakie wyszły po SP4.
Tak bym sobie zintegrował IE6.0 SP1 a potem spróbował dorzucić te łaty za
pomocą nlite. Proszę o wskazówki co i jak.