Re: Win 2000 Server i rozmiar dysku - pomozcie !

Autor: Wangog <Wangog78_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 16:11:22 MET

Zbyszek K³os napisa³(a):

> Z SP4 bêdziesz móg³ zobaczyæ w ca³o¶ci du¿y dysk. Bez SP4 powiniene¶
> widizeæ i tak ale bêdziesz widzia³ niepe³n± pojemno¶æ dysku. Pamiêtam po
> prostu, ¿e by³ z tym problem w Win2000 + du¿e dyski.
>
> Wydaje mi siê, ¿e problem który opisujesz bierze siê z tego, ¿e
> sterownik który ³adujesz po F6 jest chyba nie pod Windows 2000. Na pewno
> jest pod dobry kontroler bo w nowszych systemach za jego pomoc± widzisz
> dysk ale co¶ nie hula pod Win 2000 - upewnij siê, ¿e masz dobry
> sterownik. WinXP i 2003 to w zasadzie ten sam system operacyjny tylko w
> [...]

Tez mi sie wydaje (wydawalo) ze w tym problem. Tyle tyle ze sterownik
sciagalem ze strony producenta serwera (Fujitsu-Siemens). Na stronie
producenta RAID`a nie ma. Kilka sterow probowalem i zaden nie dziala.
Pod 2003 server i 2000 server sa_te_same. Pisalem do dzialu technicznego
(tylko e-mail maja, nie mozna zadzwonic) ale bez odpowiedzi.
Potem sie dowiedzialem ze moze byc problem z duzymi dyskami.
Wiec sam juz nie wiem. A naprawde sporo sterow sprawdzalem.

Pozdrawiam
Wangog