Re: MCSA

Autor: Zbyszek Kłos <zbigniew.---wykasuj-to---.klos_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Mar 2007 - 16:03:20 MET

> Oczywiście, że tak.

> Wielu osobom. Ja zdałem kilkanaście egzaminów, a nigdy nie byłem na żadnym
> szkoleniu.

Potwierdzam - ja też zrobiłem MCS NT4 i 2000 bez szkoleń.

> To zależy czy płacisz sam (chyba 80$) czy załatwiasz wszystko w ośrodku
> egzaminacyjnym i uiszczasz dodatkowy haracz. Zajrzyj na forum
> http://wss.pl/frmThreads.aspx?gid=22 - temat opłat jest często wałkowany.

Hmm, IMHO stawka jest narzucona w USD przez M$ i centrum egzaminacyjne nie
może narzucać własnych opłat (oprócz VAT). Chyba, że robimy to przez
pośredników czyli np. szkolenia odbywamy w jednym ośrodku szkoleniowym który
nie prowadzi egzaminów ale zlecamy im załatwienie egzaminu w innym ośrodku
egzaminacyjnym Prometric'a - wtedy mogą sobie dorzucać jakąś górkę za
fatygę. Cena w certyfikowanym ośrodku egzaminacyjnym powinna być stała
(zależna tylko od kursu USD).

Pozdr,
Zbyszek