Re: GG a Winamp na xp-ku, dziwnostka

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 18:20:56 MET

*Jacek Maciejewski* napisał(a):

> Ostatnio coś dziwnego mi się dzieje w kompie. Po uruchomieniu kompa, z
> autostartu ładuje się GG, zminimalizowany i z ikonką w traju. Następnie,
> jeśli klikne ikonkę w traju, GG oczywiście się maksymalizuje ale po 4 sek
> pojawia się dziwne okienko Winampa (http://voila.pl/jk2lc/?1). Grafika nie
> ta, bo w swoim winampie używam innej skóry. Funkcjonalnosci żadnej to
> okienko nie ma, brak tam jakichkolwiek linków czy przycisków poza zamknij i
> minimalizuj do paska. Oczywiście w Winampie odptaszone jest "informuj o
> aktualizacjach". No, i co mi sie zalęgło w XP-ku?

Nic się nie zalęgło, sam sobie to zasiałeś :) To najnowszy "ficzer" GG,
czyli Gadu-Radio (czy jak to się tam nazywa). A, że do działania wymaga
zainstalowanego w systemie Winampa - zapewne uruchamia jakąś tam funkcję
sprawdzania uaktualnień. Ponieważ nie używam ani jednego ani drugiego z
tych programów, niestety nie mogę podpowiedzieć w którym z nich to
wyłączyć. Albo czy można wyłączyć to całe GG-Radio - w razie gdyby nie
było Ci to potrzebne.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]