Re: GG a Winamp na xp-ku, dziwnostka

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 19:04:18 MET

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bggvojogmofw.dlg@fqdn.goomisha.pl...
> Nic się nie zalęgło, sam sobie to zasiałeś :) To najnowszy "ficzer" GG,
> czyli Gadu-Radio (czy jak to się tam nazywa). A, że do działania wymaga
> zainstalowanego w systemie Winampa - zapewne uruchamia jakąś tam funkcję
> sprawdzania uaktualnień. Ponieważ nie używam ani jednego ani drugiego z
> tych programów, niestety nie mogę podpowiedzieć w którym z nich to
> wyłączyć. Albo czy można wyłączyć to całe GG-Radio - w razie gdyby nie
> było Ci to potrzebne.

Ja bym sprawdził, czy w GG nie jest wciśnięta ikonka, w prawym dolnym rogu,
przypominająca nieco starego typu mikrofon spikerski. Bo jakoś u mnie
dziwnie jest, najnowsze GG, najnowszy Winamp, aktualizacje (ściślej -
sprawdzanie czy są nowe wersje... bo dopuszczenie do wysyłania anonimowych
statystyk wyłączyłem), Gadu-Radio w każdej chwili wywoływalne... Ale ja zaś
wyłączyłem dwie opcje - WinAmp Agent, dałem Disable, bo na pytę mi to, oraz
"50 darmowych MP3", też mi na pytonga... też dałem disable. I żadne, ale to
żadne okienko winampowe, ani winampo-podobne nie otwiera mi się w żadnej
sytuacji, mogę zarówno z WinAmpem, jak i GG robić co chcę, nic się nie
chrzani... może wystarczy wyłączenie 50 free MP3 i WinAmp Agent-a?
G-R warto zachować, może się przydać, jak kumple przyjdą na imprę :)

--
LH
http://spychol.wrzuta.pl/obraz/p9Lki4Qql8