GG a Winamp na xp-ku, dziwnostka

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Mar 2007 - 18:02:31 MET

Witam
Ostatnio coś dziwnego mi się dzieje w kompie. Po uruchomieniu kompa, z
autostartu ładuje się GG, zminimalizowany i z ikonką w traju. Następnie,
jeśli klikne ikonkę w traju, GG oczywiście się maksymalizuje ale po 4 sek
pojawia się dziwne okienko Winampa (http://voila.pl/jk2lc/?1). Grafika nie
ta, bo w swoim winampie używam innej skóry. Funkcjonalnosci żadnej to
okienko nie ma, brak tam jakichkolwiek linków czy przycisków poza zamknij i
minimalizuj do paska. Oczywiście w Winampie odptaszone jest "informuj o
aktualizacjach". No, i co mi sie zalęgło w XP-ku?
Na pokładzie NOD32 oraz Adaware6.

--
Jacek