Outlook Express i błąd 0x800ccc0f

Autor: Tomkowski <tomkowski_at_DODATEKinteria.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 00:25:28 MET

Witam,

Mam problem z komputerem, na którym jest zainstalowany Windows XP SP2,
Outlook Express 6, IE6 oraz Norton AntiVirus 2007. Ótóż od momentu
instalacji NAV jest problem z odbieraniem poczty oraz problem z
otwieraniem niektórych stron.

W przypadku poczty OE odbiera pocztę bez problemu, natomiast przy wysyłaniu
łączy się z serwerem, po czym po chwili zgłasza błąd łącza 10053 i
0x800ccc0f. Ustawienia wysyłania na pewno są ok. Odinstalowałem NAV, nie
pomogło. Użyłem Norton Removal Tool, nie pomogło. Wyłączyłem zaporę
Windowsa, nie pomogło. Resetowałem ustawienia "netsh winsock reset
catalog", nie pomogło.

Co jeszcze można zrobić, bądź gdzie szukać informacji?

Pozdrawiam, Tomkowski