Re: Outlook Express i błąd 0x800ccc0f

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 00:36:10 MET
Message-ID: <essr1a$1cch$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original

Użytkownik "Tomkowski" <tomkowski@DODATEKinteria.pl> napisał w wiadomości
news:essq7q$pvt$1@news.interia.pl...
> Witam,
>
> Mam problem z komputerem, na którym jest zainstalowany Windows XP SP2,
> Outlook Express 6, IE6 oraz Norton AntiVirus 2007. Ótóż od momentu
> instalacji NAV jest problem z odbieraniem poczty oraz problem z
> otwieraniem niektórych stron.
>
> W przypadku poczty OE odbiera pocztÄ™ bez problemu, natomiast przy
> wysyłaniu
> łączy się z serwerem, po czym po chwili zgłasza błąd łącza 10053 i
> 0x800ccc0f. Ustawienia wysyłania na pewno są ok. Odinstalowałem NAV, nie
> pomogło. Użyłem Norton Removal Tool, nie pomogło. Wyłączyłem zaporę
> Windowsa, nie pomogło. Resetowałem ustawienia "netsh winsock reset
> catalog", nie pomogło.

Zrob "telnet adres+serwera+smtp 25" i napisz czy sie polaczyles.

k
Received on Sat Mar 10 00:40:06 2007

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 10 Mar 2007 - 00:42:01 MET