Re: [newbie] odpowiedniki programów z linuksa

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 18:36:50 MET

Marcin Pasternak napisał(a):
Podepnę się :)

> Dexpot: http://www.dexpot.de/
> *bardzo* konfigurowalny, robi też mnóstwo innych rzeczy.
http://www.aplusfreeware.com/categories/LFWV/deskillusion.html
Małe i sprawne, nie robi cudów przy zamykaniu programiku i otwartych oknach
na wielu pulpitach. Nie znalazłem teraz źródłowej strony (.ru). A jak
wspomniano nvidia ma takie coś, ma też atu (HYDRAVision - byle wybrać tylko
to co potrzebne).

> Winamp, foobar, Media Monkey.
http://support.xmplay.com/
Takie coś, też małe i obsługuje sporo formatów (ogg też)

> ffdshow + cokolwiek ;)
> ogm-y/matroska niestety osobno.
mplayer działa całkiem sensownie, choć vlc też nie jest zły (własne kodeki)
i nie ma konieczności instalowania (tak jak i te programy wyżej). Zresztą
dziś nawet sprawdzałem u znajomego stream'ing .asf na vlc - nic nie ruszyło
prócz niego.

> Dexpot (patrz wyżej) + Launchy (http://launchy.net)
http://www.autohotkey.com/
Można powiedzieć, że to za duże (instalacja/miejsce na dysku), ale
znakomicie spełnia swoje zadanie.

--
Artur