Re: Kopiowanie danych pod Windowsem

Autor: Krasnal <krasnal74Wytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 18:06:30 MET

To był 9 marzec (prawdopodobnie piątek), gdy o godz. 9:30 *Grzegorz*
napisał(a):

> Mam takie pytanie odnosnie kopiwoanie plikow z jednego dysku SATA na drugi
> dysk SATA. Po uruchomieniu kopiowanie duzego pliku predkosc na poczatku
> siega 30-40 MB/sek natomiast po skopiowaniu 3-4% pliku predkosc spada do
> 2-3MB/sek.

Jeśli masz NTFS to polecam wyłaczyć indeksowanie dysków (dla każdego osobno
we właściwościach). Może nie w tym problem, ale po wyłączeniu szybciej
działa kopiowanie i zapisywanie plików, ponieważ Windows nie zczytuje za
każdym razem atrybutów plików oraz ich zawartości.

--
To ja, Krasnal...