Gpo i skrypty logowania

Autor: okocza <okocza_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 12:06:26 MET

Witam.

Win2003 R2 PL + domena i kilka problemów:
1. chcę dodać gpo na OU i w konfig. użytkownika -> skrypty logowania-> pokaz
pliki
w \\srsw.local\SysVol\domena\Policies\GUID\User\Scripts\Logon tworż nowy
plik tekstowy edytuję i zmienam nazwe na cmd lub bat. Po zmiane nazwy już
nie mogę go edytować "brak uprawnień - dlaczego? Uprawnienia do zwykłego
pliku txt są takie same jak po zmianie jego nazwy na bat czy cmd.
2. skryp to zwykłe mapowanie dysków sieciowych i nie działa. Jak go podepnę
pod konfiguracja komputera-> skrypty to działa

Co jest nie tak?