Re: Jak wylaczyc cache'owanie stron WWW?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 00:50:32 MET

Użytkownik "Sanctum Officium" <ktos@gdzies.tam.w.pl> napisał w wiadomości
news:eshkf2$h08$1@inews.gazeta.pl...

> IE 7.0 też.

Kobyła kaszaniąca totalnie test ACID-2, do odstrzału... No, nie do końca, bo
przez nią wchodzą poprawki... I w zasadzie tylko do tego IE używam...
Choć pomysł z zakładkami jest dobry, szkoda, że tak koszmarnie spóźniony.
Skoro chyba wszystko, co zrobiła konkurencja, ma już zakładki i przeważnie
uruchamia silnik tylko raz...

> OK, dzięki, sprawedze.

I daj znać, czy pomogło. Pamiętaj o UDMA, jeśli nie dasz rady włączyć, to
napisz o tym, sprawdź oczywiście, czy się włączyło.

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html