Re: Muli Windowsa

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 00:44:53 MET

Użytkownik "aaa" <aaa@aaa.aa> napisał w wiadomości
news:esh8vo$c32$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czuje, że muli na procku i pamięci, a nie na dysku. Plik otwarty, praca
> idzie wolno, a szybkość zapisu na dysk jest taka normalna.

A nie pamiętam, czy dostałem odpowiedź - czy tryb UDMA włączony?
Bo właśnie, bez UDMA, największa możliwa szybkość jest właśnie "taka
normalna", ale już np. karta RTV nie chciała dobrze nagrywać, rezultat był
taki, jakby skrajnie muliło kompa. Włączenie UDMA rozwiązało problem,
nagrany obraz z silnie skaczącego stał się na powrót płynny.

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html