Re: MS ogłosił,że w 2009 wyda następcę Visty

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Sun 04 Mar 2007 - 14:21:35 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrneujo7v.2is.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Bo używamy 9x, NT4 i nawet Office 95.

I dobrze. A popatrz ile globalnie jest firm ktore pracuja na czyms takim.

> Polecam edycję dźwięku terminalowo.

Na terminalach nie da sie jeszcze projektowac, grac i pewnie kilku innych
rzeczy.
Tyle ze znowu - zdecydowana wiekszosc ludzi korzysta z dalece bardziej
prozaicznych
narzedzi (Office, Outlook, IE) i tam terminale sprawdzaja sie swietnie.