Re: Rzeczywiste wymagania Windows Vista

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 03 Mar 2007 - 12:30:34 MET

W artykule <es91ug.3vvkf67.1.kocurek@news.home.net.pl> Jacek Wojaczyński
napisał(a):

> I w związku z tym mam pytanie - ile ten system potrzebuje RAMu?

1GB. Do normalnej (codziennej) pracy.
Mam zainstalowanego na czystym systemie tylko Kasperskyego i użycie pamięci
to 470MB. Po wyłączeniu (odinstalowaniu) AV, spada do 420MB - pozostała
część to system z włączonym Aero.

> Drugie pytanie dotyczy karty graficznej.
> Obecnie mam Radeona 9550 - wystarczy do Aero? Procek to Athlon 2000XP.

Mam identyczną kartę - system ocenia ją na 2.1 pkt w 5 (?) stopniowej skali.
Czyli tragiczny wynik. Jednak jeśli nie zamierzasz na komputerze grać, to
w zupełności wystarczy.
Pozostały sprzęt ma wyniki 3.9 pkt i więcej (dysk, pamięć, procesor).
Procesor u mnie Athlon 1.7GHz.

Powyżej opisuję Vista Business PL. Poprzednio jak testowałem angielską
betę, to wymagania miała trochę mniejsze i trochę mniej używała pamięci.

Jacek