Re: Bootowalny Windows z SP2 - znikające pliki

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 23:33:10 MET

> <ucho@life.pl> wrote in message

> Nie o to chodzi źle się wyraziłem. Nie instaluje systemu na partycji
> 250 GB, mam do tego małą partycję14 GB. Problem w tym, że instalacja
> na dysku o wielkości 250 GB sprawia, ze instalator nie widzu
> wszystkich pozostałych dysków i kasuje moje ważne dane. Albo robi
> jakieś zamieszanie w tablicy dysków, w każdym razie nie widzi ich.
> Boję się o swoje dane więc wole instalować Win razem z SP2

Jeśli masz na tym dysku jeszcze jakieś inne partycje położone > 128 MiB,
to faktycznie lepiej nie instalować na nim systemu bez SP2. Chyba że je
ukryjesz. Ale pomijając tę kwestię, nie bardzo rozumiem jak Ci się w
ogóle udało ściągnąć taką instalkę z MSDN-u? Bo na "moim" MSDN-ie są
tylko kompletne pliki ISO... to jest o tyle istotne, iż podejrzewam że
prawdopodobnie Twoja instalka jest źle nagrana (za szybko) lub źle
zintegrowana z SP2 - pewnie nLite? Albo masz walniętą pamięć RAM.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/