Re: Bootowalny Windows z SP2 - znikające pliki

Autor: <ucho_at_life.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 23:00:00 MET

> Zainstaluj wersję oryginalną na pojedynczej małej partycji (max < 128
> GiB), doinstaluj SP2, dopiero potem powiększ partycję poleceniem extend
> spod diskpart.exe lub załóż pozostałe partycje.
>
> BTW nie bardzo rozumiem, jaki jest sens stawiać system na tak dużej
> partycji (250 GB)....
> --
> M. [Windows - Shell/User MVP]
> /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Nie o to chodzi źle się wyraziłem. Nie instaluje systemu na partycji
250 GB, mam do tego małą partycję14 GB. Problem w tym, że instalacja
na dysku o wielkości 250 GB sprawia, ze instalator nie widzu
wszystkich pozostałych dysków i kasuje moje ważne dane. Albo robi
jakieś zamieszanie w tablicy dysków, w każdym razie nie widzi ich.
Boję się o swoje dane więc wole instalować Win razem z SP2