Re: Rzeczywiste wymagania Windows Vista

Autor: Michał K. <sadfa_at_onet.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 16:07:28 MET

> Drugie pytanie dotyczy karty graficznej.
> Obecnie mam Radeona 9550 - wystarczy do Aero? Procek to Athlon 2000XP.

Tak z ciekawości po co Ci ta Vista? No chyba, że nie masz legalnego XP i
chcesz być legalny, to rozumię. W przeciwnym razie dla mnie jest to dziwne.
Dla mnie miało by to sens, gdybyś miał karte grafiki z obsługą DX 10, bo
ponoć XP tego nie wykorzysta. Ja na Twoim miejscu poczekał bym na moment gdy
Twój sprzęt byłby na tyle mocny, byś nie musiał zastanwiać się, czy Ci
okienka bedą płynnie chodzić, czy nie. Po co się męczyć ze swieżym softem
pełnym na pewno niedoróbek.

Pozdrawiam