Re: Rzeczywiste wymagania Windows Vista

Autor: Jacek Wojaczyński <kocurek_at_post.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 22:02:11 MET

Michał K napisał(a):

[...]
> Dla mnie miało by to sens, gdybyś miał karte grafiki z obsługą DX 10, bo
> ponoć XP tego nie wykorzysta. Ja na Twoim miejscu poczekał bym na moment gdy
> Twój sprzęt byłby na tyle mocny, byś nie musiał zastanwiać się, czy Ci
> okienka bedą płynnie chodzić, czy nie. Po co się męczyć ze swieżym softem
> pełnym na pewno niedoróbek.

Czyli reasumując - lepiej poczekać. Zmienić sobie w międzyczasie procek na
jakieś Intel Core2, to pociąga za sobą zmianę płyty głównej. Do tego
dorzucić jakieś 1 lub 2 GB RAMu i wymienić kartę grafiki na zgodną z DX10.

No to tak jakoś zaczynam oszczędzać i w przyszłym roku może się przesiądę na
Vistę, a jak na razie to poszukam sobie jakąś przyjazną dystrybucję Linuksa.

Pozdrawiam

--
Jacek Wojaczyński
JabberID: jacwojacz@jabber.wp.pl