Re: wi-fi AP w nie swojej sieci

Autor: prabula.interia <prabula_at_interia.pl>
Data: Fri 02 Mar 2007 - 07:34:12 MET

From: "ddat" <vydma@standby.pl>
To: <pl-comp-os-ms-windows-winnt@newsgate.pl>
Sent: Thursday, March 01, 2007 8:21 PM
Subject: wi-fi AP w nie swojej sieci

> czesc
> mam w domu skonfigurowaną, w skłąd której wchodzi kikla komputerów o o
> adresach 192.168.0.1-255. Zakupiłem router WI-FI, który mozna
> konfigurować,
> ale on ma domyślnie adres w innej sieci, tj 192.168.1.254 i nie mogę się
> do
> niego za chiny ludowe dostać z poziomu przeglądarki, bo chyba (tak myślę)
> jest logicznie w innej sieci. Czy dobrze myśle, że to jest powodem, że nie
> mam do inego dostępu z poziomu przeglądarki???
> pozdrawiam
> mc

router ma wejście RJ-45, podepnij się do niego kablem, ustaw sobie IP karty
sieciowej w podsieci 192.168.1.x i juz, zapewne router ma domyslnie włączony
serwer DHCP i sam nada Twojej karcie prawidłowe IP pod warunkiem, że masz
włączone pobieranie adresu

Oficjalne konto pocztowe europejskich internautow!
>>> http://link.interia.pl/f19e8

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.ms-windows.winnt