wi-fi AP w nie swojej sieci

Autor: ddat <vydma_at_standby.pl>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 20:21:49 MET

czesc
mam w domu skonfigurowaną, w skłąd której wchodzi kikla komputerów o o
adresach 192.168.0.1-255. Zakupiłem router WI-FI, który mozna konfigurować,
ale on ma domyślnie adres w innej sieci, tj 192.168.1.254 i nie mogę się do
niego za chiny ludowe dostać z poziomu przeglądarki, bo chyba (tak myślę)
jest logicznie w innej sieci. Czy dobrze myśle, że to jest powodem, że nie
mam do inego dostępu z poziomu przeglądarki???
pozdrawiam
mc