Re: Oferowanie zdalnej pomocy z xp home edition

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Thu 01 Mar 2007 - 20:40:07 MET

JerzyP schrieb:
> W wiadomości:<es6mc0$9mi$2@newsreader3.netcologne.de>,*Tomasz
>
> Twierdzisz, że od 5 czerwca 2005 roku problem nie został rozwiązany?

Blad jest duzo starszy (zostal chyba odkryty w 2003).

Chyba w okolicach 2005 MS przyznal, ze blad istnieje, i wydal nowa
wersje klienta... ktora rowniez umozliwia atak man-in-the-middle:

http://www.oxid.it/downloads/rdp-gbu.pdf

A tu program, ktorym mozemy to zrobic:

http://www.oxid.it/ca_um/

A jak jest dzisiaj, nie mam pojecia, ale nie znalazlem zadnej innej
wzmianki o poprawce.

--
Tomasz Chmielewski