DX10 a 2D

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 13:57:22 MET
Message-ID: <erulmp$isf$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Co nowego wnosi DX10 w dziedzinie 2D?
Np DX9 wprowadza oprocz overlay jakis "DX9 mixing renderer" czy jakos
tak, podobny jest tez do DX7. Problem w tym ze niektore programy
wymagaja lub lepiej dzialaja z tym wynalazkiem DX9
Wszyscy pisza o 3D, piszac iz do 2D wystarczy dowolna a to nieprawda, bo
jak widac dowolna nalezy czytac "dowolna z DX9c". Zastanawiam sie czy w
przypadku DX10 nie bedzie tak samo?
Przy okazji zastanawia mnie problem ktory w wyszedl w Vista a mianowicie
karty bez sprzetowej kompresji nie maja obslugi Video-in - czy to moze
miec jakis zwiazek z DX, tzn czy np kazda karta zgodna z DX10 nie musi
obslugiwac sprzetowej kompresji?
Marx
Received on Mon Feb 26 14:00:09 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Feb 2007 - 14:42:07 MET