Re: Problem z automatyczna aktualizacja w Windows 2000

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 11:48:49 MET

Użytkownik "Przemek Wiśniewski" <przemekwu@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1172484675.004060.41020@v33g2000cwv.googlegroups.com...
Witam,

mam problem z automatyczną aktualizacją, która chce się w
nieskończoność instalować - Aktualizacja zabezpieczeń dla systemu
Microsoft .NET Framework , wersja 2.0 (KB922770). Jest to bardzo
upierdliwe, mimo iż instalacja przebiega bez żadnych objawów
niepowodzenia to chwile po instalacji ta poprawka znowu chce się
instalować.

** Zgaduję - system świeżo położony? :)
Miałem to samo z MDAC 2.5, mimo 2-krotnych prób reinstalacji całego systemu.
Szukanie w Google nie pomogło.
Pomogło, gdy zmieniłem kolejność instalacji poprawek.
OIDP, najpierw SP4, restart, potem MSIE6SP1, restart, DX9c, restart, WMP9,
bez restartu, coś jeszcze jest "wyłącznego", założyłem, restart... Potem
zaznaczyłem całą resztę i srruuu, pojechałem, weszło wszystko, restart, nic
nie chce się instalować ponownie. Ogólnie, najpierw poprawki "wyłączne",
sztuka po sztuce, pozostałe odhaczaj, potem całą resztę "niewyłączną" naraz.
Jak to wejdzie, to poprawki poprawek powinny już powchodzić normalnie, bez
kłopotów.
Acha, zanim położysz wszystkie poprawki, WYŁĄCZ aktualizacje automatyczne
(skonfiguruj kompa, by ich nie brał, może na samym początku zapyskować o
włączenie, nie pozwól na to, bo jak podociąga w złej kolejności, to kłopot
może być znowu). Dopiero, gdy wejdzie wszystko, do wciągnięcia nie
pozostanie nic, ustaw aktualizacje automatyczne na aktywne.
U mnie był kłopot i opisane podejście pozwoliło go rozwiązać.
FW i Avast instaluj na początku, przed w ogóle połączeniem z netem. U mnie
zestaw Avast i Kerio 2.1.5 są niewidoczne w trakcie normalnej pracy.

Pozdro, tematu nie zamykam, bo sam chętnie się dowiem, jak taki problem
rozwiązać, gdyby u mnie wystąpił. Acha, o tym MDAC... GTP, wiem. Szukałem,
rozwiązania nie znalazłem.

--
LH
http://www.ooj.pl/files.viewFile,3321.html