Re: Problem z automatyczna aktualizacja w Windows 2000

Autor: Przemek Wiśniewski <przemekwu_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 13:31:45 MET

[...]

Mój system był instalowany ponad rok temu, a problem z upierdliwą
poprawką pojawił się mniej więcej pół roku temu, po instalacji Visual
Studio. Jeśli dobrze rozumiem sugerujesz wywalenie wszystkich poprawek
i zainstalowanie ich jeszcze raz. Zastanawiam się czy nie lepiej od
razu przeinstalować całe Visual Studio, tylko, że to pochłonie
przynajmniej jeden roboczy dzień i nie wiem czy mam na to czas. Nie
używam żadnego antywirusa i zapory. Od znajomego wiem, że miał problem
z pakietem MSXML, ale też nie wie jak to rozwiązać.

Pozdrawiam,
Przemek Wiśniewski