Re: Starszy komp

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Feb 2007 - 11:34:14 MET

Użytkownik "Piotr Kurzeja" <p.kurzeja@wp.pl> napisał w wiadomości
news:eru983$v92$2@node4.news.atman.pl...
> [...]

Ja bym bardziej obstawiał kłopoty z czymś przegrzewajacym się. To może być
po prostu czysty przypadek, że kłopoty zaczęły się z chwilą "upgrade"
systemu.
Tak więc, zresetowałbym BIOSa, ale najpierw zobaczył, czy z prockiem jest
OK, bo mógł się radiator ruszyć i nie przylega dokładnie. Może okaże się, że
resetowanie BIOSa nie jest potrzebne?

A sprawdzić by nie wadziło.

> sorki .... nie doczytałem do konca ....

Zdarza się, DWBH :)